- skatteåterbäringen mer än välkommen

Idag fick jag min lönespec samt skatteåterbäringen från Norge.
Jag kan faktiskt inte vara besviken på några vis alls. Men jag är chockad över vilken återbäring jag fick utav Norge, generöst Oslo! Tack så mycket :)

Lönen ska jag inte heller vara besviken över. Trots att det är en dubbellön från feb/mars så kan jag faktiskt få unna mig och skryta lite över att jag äntligen har fina siffror på kontot efter kl.24 inatt!
Då jag inte haft pengar sedan jul så ska jag slösa lite pengar på mig själv nu.
Men en hel del ska läggas undan & inte röras än.

Nog pratat om mig!
Det var en väldigt trevlig kille som skrev till mig på FB och sa att han läst lite utav min blogg vilket gjorde mig väldigt chockad, överraskad och glad!
Trodde knappast någon visste att jag hade en blogg eller att den fanns.
Trodde jag bara skrev av mig lite till självaste cyberRymden typ.
Men det gjorde min faktiskt väldigt glad :)

Jag har faktiskt vart hos en riktig frisör i helgen by the way. Gjorde ljusa slingor i håret som jag blev väldigt nöjd över '

Ye, här sitter jag nu och mår sämre över medicinerna som jag tagit. Trodde jag skulle må bättre, men ack så fel.'

Fred & kärlek'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0