- när du får ett oväntat samtal'

För ett par veckor sedan så skickade jag ett brev till en person som jag undrat mycket över de senaste åren. En person som jag inte känner eller vet vem det är men ändå har betydigt på något vis.
Anledningen till att jag kontaktade denna personen är för att jag undrar så mycket som jag inte kan få svar på och för att jag vet att jag skulle ångrat det om det skulle vart försent!

Jag trodde inte i min vildaste fantasi att bag skulle få något svar tillbaka, men jojo! Det fick jag idag! Ett telefonsamtal faktiskt. En ganska förvirrad och chockad tjej höll i luren kan jag lova. Men samtidigt var det som en stor sten släppte från magen när jag pratade med personen.

Nog om detta!
Idag har jag fimpat för sista gången (hoppas jag).
Tog sista blosset runt 11 i förmiddags. Nu gäller det att spara pengar inför kommande hemmet med min framtida man, pojkvän, andra hälft.. Aa You namne it.
Det känns lite lustigt att kalla sig själv för "flickvän" igen efter ett LÅNGT uppehåll. - "Nu är jag flickvän igen"..
Jag vänjer mig la så småning om. Jag & Patrik är iallafall tillbaka. Det känns bra, tryggt, mysigt ,,osv plus!..

Tjo, vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0