- det snurrar i min skalle,'

Jag låg sjuk nästan hela förra veckan, var hemma onsdag-fredag pga feber, hosta och yr.
Jag trodde jag blivit frisk men icke! Jag har gått runt här på jobbet och nästan svimmat, huvudet har snurrar mucho mucho! Slutar snart så jag ska hem å vila mig.

Förresten så är hg inne på min 4 rökfria dag idag! Jag känner mig jävligt stark och är grymt nöjd över mig själv. Trodde inte jag kunde klara en dag men det gick. Humöret har ju inte vart på topp tyvärr & min kära make har ju fått all skit. Förlåt för det bejb!

Snart kanske vi flyttar också, eller jag hoppas det! Inte för att vi har något på G men man kan la hoppas att vi snart får erbjudande på något.

Tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0