-----------

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Känner mig tom på ord och tankar.
Fast det är så mycket som går runt runt i mitt huvud. 



Vill iallfall säga och önska dig Martin, ett riktigt stort grattis på födelsedagen. Jag vet att jag skickat grattiskort till dig dom ... (5?) senaste åren, men detta året fick du inget. So sorry..


Idag är det en hemmakväll. Har blivit alldeles för mycket alkohol den senaste veckan.
Åh gud.
nu lägger jag mig.
Förresten, har vart lite hande woman idag! 
Monterade ÄNTLIGEN upp rullgardin för fönstret.
För som ni ser så är det en bysställning precis utanför,
har vaknat upp X antal gånger utav att arbetarna knackar 
när jag ligger och sover. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0