- myser med Pappa's tröja på.



Innan jag åkte upp till Oslo igen så snodde jag med mig en Tröja utav pappa, som jag nu sitter och sniffar på i mellan åt. Den luktar pappa.

Jag har spänderat helgen hemma i Svearike , kollat på min livs idol , Håkan Hellström, som uppträdde i Varberg. Hängt med underbara vänner och bara njutit utav att träffat folk som jag inte träffat på länge. 
Glad har jag varit över att folk har saknat mig, höh!

Nu sitter jag här igen, ensam. Vet inte vart Erica eller Sammy är. Och jag orkar faktiskt inte ringa å fråga heller.

Nu är jag kvar i Oslo i 1 vecka och 2 dagar, sen ska jag hem
Ska nämligen till Polen. 

Nu ska jag slänga mig in i rummet och döna på en film.
Tack för mig igen, och tack för ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0