- En öl med tjejerna.

Igår träffades alla tjejer som jobbade tillsammans som säljare. 
Vi satte oss på ett spanskt Tapas ställe och drack öl, sen gick vi vidare till ett annat ställe och tog en till öl, sen hamnade vi på ett ställe som heter Robin's, och där blev det ännu mer öl + att krogägaren haffar tag i mig när jag kommer från dasset och har ställt fram en balja med champange till oss flickor. 
Och samma sak gjorde han igen när jag kommer från toaletten nästa gång, men denna gången står det en balja med vin på bardisken! Jag tar glatt emot den och går och sätter mig hos tjejerna.

Förresten, jag vet inte om jag har skrivit det innan. Men när vi var på Lady's night så drog jag en body shot på krogägaren, detta visade sig vara samma krogägare till Robin's.
Jag blev ganska generad  när jag skulle gå fram och beställa en öl när han slänger ur sig "Det är ju du som tog Tequila body shot på mig va?"  - eeh, ja det var jag!

Sen höll han på och (skoja?) resen av kvällen att jag skulle göra om det osv. men det hände inte igen. kanske nästa gång. vem vet! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0