- Vienna


Dagens sista enkelbiljett tåg drar i
Vi ler för casual stängning fånga
Där går skyfall
Här går min biljett dig väl
Det finns verkligen inget sätt att mig
Det finns verkligen inget sätt att mig
Det finns verkligen inget sätt att mig
För jag är redan borta
Endast många ord som vi kan säga
Talat långväga melodi
Detta är min hello
Detta är min godhet
Det finns verkligen inget sätt att mig
Det finns verkligen inget sätt att mig
Det finns verkligen inget sätt att mig
För jag är redan borta
Kanske om fem eller tio ditt och mitt kommer att träffas igen
Räta hela denna grej
Kanske ärlighet behöver inte vara rädd som en vän eller en fiende
Detta är avståndet
Och detta är mitt spel ansikte
Det finns verkligen inget sätt att mig
Det finns verkligen inget sätt att mig
Finns det verkligen inget sätt att mig
Är jag redan borta?
Så det här är din ensamvarg
Detta är Wien




Jag tycker inte om texten, för den stämmer så bra in. Men den stämmer in så bra på ett bra sätt. För det är precis så i verkligheten som texten berättar det. 
Det är inte bra, för texten är så rätt. Och jag vill inte att texten ska ha rätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0