- hackade sallad, skar sig i tummen.


Mommi, vart är du när jag behöver dig? - kom och blås på min tumme!!
PS, hemma gjort plåster. blött toapapper.
idag har dagen vart riktigt bra. har vart på riktigt bra humör. fick ett salg. mitt andra hittills.
De första tog jag i torsdags förra veckan, fick en vinflaska :)
I fredags vad vi ute med jobbet, vilket var GRYYyYMT skoj. riktigt kul. mycket kul, fast när vi skulle in på krogen så fick jag kriga med vakten innan han gav med sig att släppa in mig ( 20 års gräns i norge).
På afterworken på O'learys fick chefen en öl över sig, han ramlade av stolen osv. Kändes bra. har kommit in riktigt bra i gruppen alltså och jag trivs som f-n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0