- Blir OsloBo

Yeah Daawg! 
Nu har min dröm äntligen gått i uppfyllelse. Jag flyttar till Norge nästa vecka.
Jag är ju redan här, har vart här sen i torsdags förra veckan - intervju på fredagen och fick jobbet direkt, på plats!

Jag förstod inte med en gång att jag hade fått den och det slog mig först när jag kom ut och skulle ta trikken (spårvagn) hem.
Jag blev superglad, gick och njöt och bara tänkte för mig själv att "här ska jag bo nu, och tillbringa min tid framöver". Men samtidigt kom det en stor sorg över mig,. Herregud, nu är det verkligen på riktigt. Hur ska jag klara mig utan mamma å pappa vid min sida? Mina kompisar där hemma, hur ska jag klara mig?!
Och framför allt., Vem fan ska laga min middag? - jag kan ju förfan inte laga mat. (tror mamma får flytta med mig).
ye, hur som helst. På tisdag drar jag hem igen för att packa om, packa nytt. Sen har jag en jävla massa saker att fixa innan jag flyttar hit. På riktigt!
Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0