- måndag. ännu en vecka.

, ' Har haft det super under helgen hemma. Tror inte jag har njutit så mycket över att vara hemma.
Det var skönt att träffa familjen och även gabriella! saknar som fan.
Jag var bjuden på middag hos gabbe i lördags, kalkon. Med hela tjocka  familjen. Grymt kul och väldigt gott var det, men sen var ju rebeckas "pojkvän" där och blev ganska så full. mycket intressant, mycket skratt.
I söndags kom gabbe och acke, även patrik upp för att fika. myckeet trevligt.
Sen efter det så stack jag hem till Leas&Jessica och hälsade på, Lilla Alma har blivit så stor. Redan börjat ställa sig upp. söta onge!
Börje mådde bra. lever livet där borta hos dom, tillsammans med tiffi. graaow!
Efter besöket hos lilla familjen Sjöholm/Helgesson så åkte jag, mami&papi till kungsbacka och käkade på Thairesturang. mycket mys.
Sen åkte jag tåget till Gbg och hoppade på bussen tillsammans med Erica.
Bussen tog 1 timma längre än vanligt eftersom det hade blivit fel med någons biljetter, så i Uddevalla hoppade det på ett gäng och tillslut var det två för många med på bussen. 
Dom fick åka med, men var tvungna att sitta mitt i gången. Bussisen var så hygglig att han beställde taxi från Strömstad  till dom två stackarna .
Nu ska jag dö på min madrass. adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0