- 1 februari.

det går åt helvete med min tumme, för den börjar blöda lite som den vill. mamma tycker jag borde uppsöka läkare, men jag går inte dit i onödan {;
Sprang till banken på lunch rasten för att öppna och skaffa ett konto idag, nu när jag äntligen fått mitt personnummer, men det kommer ju att ta ytterligare 1 vecka innan jag får mitt bankkort antar jag. för här i norge går inte saker och ting som man vill. Det märkte jag bara när jag var och köpte mig ett startpaket till mobilen. Först var jag superglad för att jag äntligen skaffat ett norskt nummer ( efter 3 veckor ) -.-
Men sen gick det åt helvete med med, för när jag hade satt i SIM kortet så fungerade det inte, vilket berodde på att telefonen är kass.
Jag har iallafall beställt biljett hem, ska bli skönt att krama om mami å papi. [och rota fram en telefon]
Nu ska jag sova. har vart en B dag, beroende på olika skäl och personer.
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0