- ska nog köra på en vit helg, nästa helg.

, tråkig uppdatering  , yes i know.
Men det har vart full rulle as always .. eller inte. Mamma har beslagtagit min dator i stort sätt så jag har ju aldrig tid att sitta här (;
Jag hade en skojsig helg, som vanligt. Karatefyllor hit å dit och roliga promenader under månskenet. 
Men nästa helg har jag bestämt mig för en vit helg, eller iallafall en vit lördag. 
Har lovar att hänga i Bua med Patrik och (förhoppningsvis) träffa Buaborna igen. Det var ju faktiskt ganska längesen nu så det ska bli riktigt skoj.
På lördag där emot ska jag vara spiknykter, för då har jag lovat att leka med Jonathan. :))
Han har dessutom fått lägenhet, eller han får den på fredag om jag har fattat allting rätt, men han ska inte flytta in förrän nästa helg? .. aa, nu vet jag inte om jag har koll på det men jag tror att det var någonting i den stilen.
Imorn ska jag å morsan upp till Tjörn å hälsa på mormor, morfar å brorsan.
ja, nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer.. ?
Jo, jag å Gääb ska upp till OSLO goddamnit, helgen den 8 oktober. Herregud, jag är superglad å jag längtar som en jävla stolle rent ut sagt.
Och jag verkligen längtar att få flytta upp.
Jonathan som jag ska flytta ihop med, har fått ett rum och flyttar in den 17 oktober. Hoppas att han fortfarande vill bo med mig. För nu vill jag verkligen här i från. NU




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0