- hade en grym födelsedag med trevligt folk och mysig middag med familjen.' tack flickor !

' god kväll Sverige. Klockan står på 01.21 och Jag ligger i sängen och kollar lite på spin city. Eftersom jag iphonar så går det jääävligt segt just nu, . Jag hade en grym helg med bland annat karatefylla och med snefylla, men allt är i sin ordning nu! Hade en grym kväll i lördags då jag , gääb och kaais bara satt hemma hos kais och drack gott och snackade så jävla mycket skit, like the old times. Jag gillade det' På söndags morgonen så kom givetvis världens bästaste bögJonte förbi och flummade tillsammans med oss på bakfyllan medans vi kollade på idolreprisen! - yes, nu ska jag försöka lägga mig till rätta i sängen och försöka somna in eftersom jag inte somnade försän efter 6 imorse. Jag ska tänka på Jonathan när jag ligger här under täcket, medans han har åkt på att få bygga ställningar hela natten, utomhus! (; Godnatt å sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0