- The Bounty Hunter

- Det regnar ganska friskt ute idag.
Jag skulle gå till Coop innan för att handla lite käk, och ifrån Linda's lägenhet och bort till coop tar det ca 7 minuter att gå. Men när jag kom ut ur affären och skulle gå hem igen hade det börjat regna like a motherfucker, och jag var ta mig fan pisseblöt all over när jag kom upp i lägenheten.
Slängde av mig mina kläder och hittade ett par pyjamasbrallisar som är lindas.
Nu hänger strumpor, byxor, tröja, jacka och halsduk på tork. Hoppas verkligen det hinner torka tills jag ska åka hem sen.
Orkar inte sitta på buss och pendel med blöta kläder, not my cup of tea!

Nu ska jag kolla klart på resten av The Bounty Hunder - den nya med jennifer aniston och Gerard butler. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0