- känner sig inte bekväm.

Jag vill inte åka hem sen. För jag vet exakt hur de kommer att bli.
" aah Angeliqa, du får göra dig av med katterna"  , "Du tar inte ditt ansvar" , bla bla bla..
Jag hatar att komma hem, ärligt talat. Jag hatar att komma hem. Det finns nog fan inget värre att att åka från ett ställe som man älskar att vara på och "hem" till ett ställe som man hatar att vara på. som man näst in till blir deprimerad att vara på.
Sen när jag kommer hem kommer ingen att säga ett ord till mig. och jag kommer gå å känna mig så jävla liten och bara känna att jag inte hör hemma där.
Jag känner mig inte ens hemma i mitt egna hem. jag känner mig som en främling. jag känner mig som en som ingen vill ha där egentligen. som att dom vill att jag ska flytta ut nu.
Jag känner mig helt jävla vilsen.
Tänk att känna att man inte är välkommen i sitt egna hem ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0