- att vakna upp av Göteborgs trafiken.

Att vakna upp i en lägenhet mitt i Göteborg och det första man hör är rödljus, polis bilar, spårvagnar och grannens TV apparat ovanför är som ett paradis för mig. Det Får mig att längta så jävla mycket tillbaka. Ni kanske tycker jag är dum i huvet som skriver 'att jag längtar att vakna upp till polis sirener och rödljus' men det skiter jag i för det är något av de mysigaste jag vet. Jag står just nu på jonathans franska balkong, och tar morgon ciggisen, och kollar ut över vågmästareplasten platsen. Och nu rullar 5ans spårvagn förbi mot länsmansplatsen. Jag bara älskar detta statsliv.!! Jag har José Gonzales låt 'heartbeats' i lurarna just nu och bara njuter. Jag tror att jag kommer våldgästa Jonathan lite för ofta, jag kanske till o med flyttar in lite i smyg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0