- John Mayer.

.. Jo, mr. John Mayer heter han.. han den däringa som man bara inte kan sluta älska.



Vet inte om jag nämnt det innan, men How i met Your mother är ganska beroendeframkallande.
Är inne på andra säsongen , episod 3. - ska börja på fyran, men inte idag.
Tänkte jag skulle försöka lägga mig i tid idag. Klockan står på 09.00 imorn bitti.
Tänkte jag skulle göra lite pannkakor till mig å syrran till frulle, sen vid 12 kommer Patrik å hämtar mig efter han slutat worket, så ska vi ner till hamnboden och luncha hos Emma.
Sen ska vi ner till Ida å börja r-rrröja!
Och jag är grymt taggad på Håkan på lördag. my biggest love.
G'night.
John Mayer - I'm gonna find another you
Så gå på baby
Gör din lilla komma undan
Min stolthet kommer att hålla mig sällskap
Och du gav bara din alla borta
Nu ska jag klä mig själv för två
En gång för mig och en gång för någon ny
Jag ska göra någonting du inte skulle låta mig göra
Åh jag ska hitta en annan man


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0