- det går bra nu.

http://sverigesradio.se/p3/ - Ni måste lyssna!
Vet inte om jag har berättat att det börjar gå bra för mig nu, förhoppningsvis!
Jag har ju fått praktik plats på Kicks, fram till 3 december, uppehåll under jul och fortsättning efter jul troligtvis.
Men sen så pratade jag med en kompis i Oslo igår kväll och hon sa att de söker personal på sitt jobb, helst tjejer.
Gissa vem som blev helt stissig!?!
Hon lovade mig att hon skulle lämna mitt nummer och mail, så vem vet. Jag kanske får samtal från Norge idag!? kanske börjar jobba på måndag!? Who knows..
Nu har jag vart uppe i 1 ½ timme . Ska springa massa ärenden inne i Varberg senare.
Klicka på länken ovanför och lyssna på morgonpasset, guld värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0