- Seglaren


- Monty ..
Jag har blivit totalt förälskad i Monty. okej att jag har tyckt att han är bra och sånt och gillat hans låtar, men DAMN.. jag har verkligen suttit och LYSSNAT på hans texter, dom är så goddamn bra.
Just ju sitter jag och "spelar in" hans album från spotify, tänkte jag skulle lägga in de på MP3;n.
-Hey, har visst prov idag med. som jag inte hunnit börja plugga på. Grattis angeliqa, lycka till idag!

•JO JUST DET!! Jag fick ett sms igår av min kära vän Fanny, hon frågade om jag var intresserad av att köpa en biljett till den 6 november i Scandinavium ... och gissa vem som spelar!?! .. HÅKAN HELLSTRÖM
FUCK YEAH!! Jag ska alltså på Håkan hellström, jag är så jävla glad.


Ah och du Daniel, jag saknar dig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0