- Vattenmelon på altan.

, jag har just kommit p åatt det är ganska tråkigt att vara arbetslös. Eller det är ju gött på ett sätt. Man kan ju slappa som faan och bara lägga ner tid på sig själv. Man kan sova länge på morgonen. man kan ligga och sola.
Aa, man kan göra grymt mycket. Men det blir tråkigt i längden.
Jag vill inte vara hemma hela sommaren, vilket det känns som jag i stort sätt har hittills.. Jag vill ha ett körkort så jag kan köra.. bara dra ut och köra någonstans. Jag vill ha pengar så man kan åka iväg och hitta på saker.. utan att veta vart man ska, bara köra. det hade vart så grymt nice.
Jag har iallafall planerat att jag ska åka till  Åstol och hälsa på min bästaste vän Daniel.
(och för er som inte vet vart Åstol ligger så är det en Ö utanför Tjörn)

Nu sitter jag här på altanen och käkar vattenmelon och grubblar över min arbetslöshet, inte kul!
Ja, midsommaren var toppen. Den firades uppe i Stora Höga tillsammans med Patrik, Robert och Rebecka.
4 helt underbara dagar med mycket fartfyllt.  Thanks!
——
Angeliqa gillar inte att vara såhär rastlös ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0