- ..och så har vi MIN sis.

- Det här är min syster. Jessiqa Lina Olsson. 
Jessiqa är min lilla syster som jag älskar högt. Jag skulle kunna göra vad som helst för min syster. Om jag hade behövt så hade gett henne mitt hjärta. Hade jag behövt så hade jag gett henne mina lungor. Hade jag behövt så hade jag gett henne mitt liv. Jag hade gett henne allt jag kunnat för att hon ska må bra och ha ett gott liv.

Jessiqa är en lilla syster. Min lilla syster. Jag är stolt över min syster. Jag är stolt för den hon är och jag är stolt för det hon gör. Jag är stolt över att få vara hennes stora syster.

Jag har världens bästa syster och jag älskar dig av hela mitt hjärta Jessiqa.
Det gör så ont i mig att se dig så fruktansvärt ledsen emellan åt. Och det gör så ont i mig när jag inte kan hjälpa dig.
Kan du ge mig all din sorg och till mig Jessiqa? Jag vill så gärna ta allt som har hänt dig så du kan få vara glad.få må bra.känna dig lycklig.känna dig fri.känna dig lättad.

- Hade jag kunnat så hade jag bytt min själ och tagit din syster. Jag hade tagit din själ och läkt alla sår, allt svek och alla hål du har inom dig. För jag älskar dig och jag vill att du ska må bra.vara glad.känna dig fri.
För du ska inte må såhär. Du är en glad människa som är omtänksam och generös.
För mig jessiqa, så är du inte bara min syster. Du är min vän, min bästa vän. Du är en förebild. Du är en person som jag skulle vilja vara. Du vet vad du vill, du tar det du vill, du gör vad du vill. Du skiter i dom som skiter i dig. Och du skiter dom rätt i ansiktet.
Du ska aldrig vara orolig att jag ska ge upp dig Jessiqa för jag är den sista personen som kommer att göra det. Jag kommer finnas vid din sida när ingen annan gör det. Jag kommer att ställa upp till 110% på dig. Jag kommer göra allt du ber mig om. Jag finns här jessiqa, även när det är mörkt och kallt. jag kommer alltid att finnas här för dig. Jag var född till att finnas här för dig, bara för dig. För det är en stora systers plikt att skydda sin lilla syster, att finnas för henne när hon behöver henne som mest. Jag kommer aldrig ge upp dig. jag är den sista som kommer att göra det.
Jag finns här, nu, imorgon, igår, i över morgon och alltid. Vad som än händer.
Jag kommer att kämpa för dig. Jag kommer att kämpa och puscha dig genom livet. Och du kan alltid komma till mig, alltid.
Du kan komma till mig så ska vi fortsätta skratta och gråta, prata om gamla minnen tillsammans. Trösta varandra.
Du kan komma när du vill. Jag vill bara att du ska veta att du kan komma till mig när du vill jessiqa. min älskade syster.
Jag saknar dig när du inte är hemma, för jag är rädd att någonting ska hända dig. Jag saknar dig när jag tänker på att du inte är med mig så mycket. Och jag blir ledsen när jag tänker på att du är ledsen.
Jag skulle kunna göra vad som helst för att du ska vara glad. Och jag skulle kunna göra hela världen illa om dom gör dig illa. Det är ingen som ska göra dig illa.
Du är värdefull och du är perfekt som du är. Jag älskar dig Jessiqa, nu och för alltid.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har slut på ord,

men ja älskar dig!

2010-06-04 @ 20:47:04
URL: http://j.q
Postat av: Anonym

jag älskar dig

2010-06-04 @ 20:50:44
Postat av: Anonym

Älskar er... <3

2010-06-04 @ 22:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0