- det har hunnit hända mycket..

- Det har hunnit fruktansvärt mycket faktiskt..

Jag vart ju i Cypern för redan 2 veckorsen. och ja, jag vill tillbaka. Jag trodde att man skulle komma från värmen och hem till värmen, hem till den svenska sommaren men ICKE. vafan är den svenska sommaren?!?!?? jag trodde att det skulle vara varmt på sommaren, fint väder och blå himmel? jag har inte sett skymten av nånting! jag har nästan låst in mig i mitt rum med tjock tröjor och gosiga filtar för att jag har fryst. Detta är inget jag kallar för svensk sommar. Jag vill tillbaka till Cypern, punkt slut!
Jag har ju hunnit gå på bal och även tagit studenten under dom här två veckorna. Förra veckan i måndags tog jag, Angeliqa Lizzethe Olsson, studenten. Jag klarade det. Fyfan vad jag är bra!!
Och balen.. jag har gått på en jättefin bal. En elegant bal med fin klänning och håruppsättning och en jättefin balkavaljer. Det var trevligt, inte kul men trevligt. Jag hade lite mer höga förväntningar men det var helt okey!
Jag har också hunnit skriva in mig på arbetsförmedlingen, torsdags förra veckan. Det är inget jag skryter om och det är inget jag skäms för, för jag är inte den ända som är inskriven hos ABF. 
Jag har till och med hunnit gå på ett möte om jobbCoach..
Under dom här två veckorna har jag hunnit få massa nya sköna vänner, jag har blivit sams med en vän. Och då menar jag verkligen sams. Vi är bra vänner igen och jag älskar stunden som förde oss samman. Och egentligen vill jag göra om det igen och igen och igen.. jag älskade stunden, mer än allt. Och det ända jag hoppas är att det aldrig kommer glömmas av från din sida. för jag kommer aldrig någonsin glömma dom stunderna.
Som sagt, jag är arbetslös, har inget körkort, bor hemma, har en cykel, har ingen inkomst, har ett busskort så jag kan ta mig fram och tillbaka inom hallands gränser. och jag är alltid öppen för förslag.
Kom med förslag på jobb också, för all del!


Kommentarer
Postat av: Anonym

gilla

2010-06-22 @ 21:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0