- jag har totalt glömt av dig.

Blogg, jag har totalt glömt av dig. Förlåt mig!
Men nu när jag kommit igång med "jobbet" så har jag inte haft något annat att tänka på än bara jobbet. Och sen det här med att gå upp tidigt och komma hem sent har varit som en total chock för mig och min kropp, så jag har ju totaldeckat så fort man kommit innanför dörren till hemmet på kvällarna..
Fast nu är jag ledig fram till början av januari. looking forward to know you again bloggish!
Som sagt, jag har ju fått jobb på Kicks i Varberg, me love it so fuckin' baad.
Tror jag har dom grymmaste kollegorna i hela min livs historia. Så det ska bli mig en stor ära att börja jobbet i januari. "nytt år, nya förändringar, nya tag"
Längtar tills jag börjar på riktigt'
———
Och du, var föregår hos dig? känner mig maktlös när jag inte kan hjälpa dig.
Blir orolig när jag inte vet vad som händer i ditt liv just nu. Keep me update, vill hjälpa dig. Men vet inte hur jag skulle kunna göra det, jag vet ju ingenting.
Bara du är rädd om dig, key?! ?
Blogg, jag har totalt glömt av dig. Förlåt mig!
Men nu när jag kommit igång med "jobbet" så har jag inte haft något annat att tänka på än bara jobbet. Och sen det här med att gå upp tidigt och komma hem sent har varit som en total chock för mig och min kropp, så jag har ju totaldeckat så fort man kommit innanför dörren till hemmet på kvällarna..
Fast nu är jag ledig fram till början av januari. looking forward to know you again bloggish!
Som sagt, jag har ju fått jobb på Kicks i Varberg, me love it so fuckin' baad.
Tror jag har dom grymmaste kollegorna i hela min livs historia. Så det ska bli mig en stor ära att börja jobbet i januari. "nytt år, nya förändringar, nya tag"
Längtar tills jag börjar på riktigt'


———
Och du, var föregår hos dig? känner mig maktlös när jag inte kan hjälpa dig.
Blir orolig när jag inte vet vad som händer i ditt liv just nu. Keep me update, vill hjälpa dig. Men vet inte hur jag skulle kunna göra det, jag vet ju ingenting.
Bara du är rädd om dig, key?! ? ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica- Alma ღ

Grattis till jobbet, kul :) Hanna sa att hon hade träffat dig där.

2010-12-09 @ 09:26:58
URL: http://jessicaamandah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0