- when i was a little stereo i listen to the champion and i always wonder when will i be the number one

.. When you listen to the radio, every where they play my song, see me on your TV . I rock it all day long !
Super let me on the sunboy (?) come from every way around but i always kill them with a mighty teddysound.

Idag har det blåst ganska lagom ute må jag säga. 
Jag och min kära vän Gabriella tog oss en promenad hemifrån mig och ner till bussen, som ligger 6,5km bort.
Ja nu kanske ni tycker att vi är helt dumma i huvet och undrar varför i hela friden vi gjorde det?.. Jo det ska jag allt säga er. Men för det första.. JAG HÅLLER FULLSTÄNDIGT MED OM ATT VI VA HELT DUMMA I HUVUDET.
Vi hade inget annat val, moren jobba, pappa jobba, jag = inget körkort.
Aa, jag skulle in till Varberg för att gå på ett möte och Gääb skulle shoppa..  Men vi kom i tid. Tror vi hade 2 minuter till godo innan bussen kom.
Men den promenaden var hemsk, riktigt hemsk.  förjävlig rent ut sagt. Ska aldrig göra om det! ALDRIG!!
Aa, just det. mitt finger håller på att läka.. tror jag..
jag vet inte riktigt för de känns lite ostabilt och det är lagom skevt, men vi får la se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0