- inte riktigt som jag planerade

I fredags blev jag "kidnappad" från krogen utav min kära vän Daniel och hans två vänner. 
Vi drog till Danmark. Jag följde med med 0 kr i plånboken. Jag satt mest och va full i baksätet.
Vi hade skit kul, vi stannade på alla mackar som hade nattöppet ..(kändes det som)..
Nere i Helsingborg fick vi plötsligt väldigt bråttom att komma med färjan, vi sprang runt runt, fram å tillbaka, upp å ner. förbi bilarna som körde in i incheckningen osv.. 
Jag ska ge er ett tips. Försök aldrig att kuta på fyllan. Det går inte så bra som man tror!

Skitsamma, det va en spännande fredags natt/lördag!

NU vill jag till Norge. jag vill flytta, NU. NU vill jag börja jobba. Jag vill flytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0