- en välförtjänt dusch

, jo jag ska faktiskt säga det själv att jag var värd denna otroligt sköna dusch!
Idag har jag faktiskt vart utanför dörren nästan hela dagen.
Jag var inne i Varberg halv 11 på lite ärenden, kom hem vid 1 halv 2. HAR SÖKT FÄÄCKING JOBB, skrivit CV och Personligt brev, skickat CV å Pers.brev till min coach. ändrat på det som hon tyckte jag skulle ändra på. sökt ännu mera jobb.
Tror jag har sökt 12 jobb  idag. bara i Norge. jag är stolt över min själv.
Det var inte bara jag själv som var stolt över mig. Min coach va grymt stolt över mig och tyckte jag vart GRYM.
nu hoppas jag att jag kan få något svar tillbaka. jag vill till norge. nu.
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0