- är uppe med tuppen

tjingeling, klockan är 8.28, det är fredag den 20 augusti.
Idag gick jag upp klockan 7, det är nog första gången jag är uppe såhär tidigt den här sommaren, eller aa.. Jag har la vart uppe så här tidigt ändå ,när det har vart en å annan go efterfest. Fast då har det nog varit "sent" ..
om en dryg timma ska jag ta min Ostabila cykel och cykla till bussen för att dra in till staden för att springa lite ärenden. Ska även försöka hitta något grymt till mamma som fyller år.
Herregud, jag har åkt på världens förkylning med , jag hostar , snorar och nyser. Jag äter hostmedicin, äter halstabletter och spräääjar näs spray i MÄNGDER.
Ikväll är det fotbollsmatch mellan BUA IF och IFK VARBERG uppe på västkustvallen i Bua. Ska bli riktigt skoj att se.
Imorn är det kräftskiva hemma hos familjen Helgesson, vilket ska bli väldigt kul (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0